צימרים יוקרתיים לזוגות

אם אתם מחפשים מתחם אירוח יוקרתי הגעתם למקום הנכון! אחוזת דון לאון היוקרתיות
מחפשים מקום מבודד ושקט לחופשה מפנקת ? רוצים ליהנות מאירוח יוקרתי במיוחד ?
סוויטת סלבדור הינה סוויטה יפייפיה הנמצאת אל מול נופים קסומים
בגליל העליון מול נופים עוצרי נשימה ניצבת לה וילה בייליס ! וילה מושלמת הכוללת 3 חדרי לינה מרווחים
בקתות יפניות הבנויות עץ, הסגנון הוא סגנון יפני עתיק ומיועד אך ורק לנופש ולאירוח זוגי רומנטי בלבד
בקתות מעוצבות בקפידה לחופשה חלומית
חיפשתם יוקרה ופאר לנופש הקרוב ? הגעתם בדיוק למקום הנכון, סוויטות כחול לבן
האחוזה של יונתן - מתחם נופש איכותי ושקט הנמצא במיקום מעולה במושב חזון
מול נופיו הירוקים של הגליל העליון במושב אביבים ניצב לו מתחם הנופש " אחוזת יובל בוטיק". מתחם נופש מפנק הכולל סוויטה גדולה
בלב ליבה של העי העתיקה צפת שוכן לו מתחם הנופש היוקרתי " בוסתן צפתי"
פנטהאוז וסוויטות באווירת כפר נופש, עם בריכה יוקרתית והמון פינוקים
אחוזת יהונתן - מתחם נופש יוקרתי בגליל המערבי בו תיהנו מחופשה בלתי נשכחת!

צימרים יוקרתיים לזוגות

צימרים יוקרתיים רומנטיים לזוגות הינם צימרים יוקרתיים מבודדים ושקטים. לכל צימר וצימר כאן ישנה כניסה נפרדת, על מנת לשמור על הפרטיות שלכם. למעשה, אם תרצו בכך, איש לא יפריע את שלוותכם ולא תצטרכו לפגוש אף נפש חיה אחרת בזמן החופשה. למרבה השמחה תוכלו למצוא כאן גם צימרים עם בריכה. מדובר בצימרים זוגיים מפוארים, אשר צמודה אליהם בריכת שחייה נהדרת.

 

בריכת השחייה עומדת כאן לשימושכם הבלעדי והיא פתוחה עבורכם בכל שעות היום והלילה- אתם מוזמנים לצאת אל שחייה של בוקר בשמש הטובה או לצאת אל שחייה לילית רומנטית אל אור הירח. בנוסף לבריכת השחייה תמצאו כאן גם מרפסת שמש או גינה שצמודה לצימר, ואתם מוזמנים לשבת כאן יחד עם כוס יין טוב אל מול השקיעה המרהיבה.

 

צימרים יוקרתיים רומנטיים לזוגות כוללים גם ג'קוזי גדול ומפואר מהמשוכללים מסוגו. בצד הג'קוזי תוכלו למצוא על פי רוב הפתעות קטנות ומשמחות כמו תמרוקים יוקרתיים להנאתכם וחלוקי אמבט רכים ומלטפים לשימושכם. להשלמת האווירה הרומנטית תמצאו זרי פרחים רעננים ונרות ארומאטיים שפזורים בכל החדר.

 

עבור פינוק מיוחד במינו מומלץ להזמין טיפול הוליסטי משלים היישר אל הצימר. מדובר בטיפולים אשר נועדו להשיב את האיזון לגוף ולנפש ואשר משדרגים כל חופשה כאן לחוויה של ממש. מומלץ לנסות את המסאז' הזוגי, אשר מעניק חוויה אינטימית ומקרבת במיוחד. תוכלו לבחור גם בטיפול באבנים חמות, בשיאצו, רפלקסולוגיה או דיקור סיני.

 

צימרים יוקרתיים רומנטיים לזוגות מציעים לכם גם שפע של הפתעות קולינריות מפנקות במיוחד. כבר שתיכנסו אל הצימר שלכם תבחינו בניחוחות המתוקים אשר ממלאים את המטבח- אלו מגיעים מהמאפים הטריים שבעלי הבית הניחו עבורכם על השיש כחלק מקבלת הפנים החמה שלהם.

 

נוסף על כך, בצד הכרית ימתין לכם שוקולד איכותי. תוכלו גם להזמין אל הצימר שלכם ארוחת בוקר טרייה וטעימה, או לחילופין להזמין ארוחת גורמה מעשה ידיו של אחד השפים המקומיים, שתוכן בדיוק על פי טעמכם האישי ודרישותיכם הספציפיות. אל תוותרו על ביקור באחת מהמסעדות המובחרות שבאזור, בהן תוכלו ליהנות מארוחת ערב רומנטית אל אור הנרות.

 

צימרים יוקרתיים רומנטיים לזוגות כוללים חדר שינה מרווח, עם מיטה גדולה ונעימה שעטופה במצעים מאיכות מובחרת. בסלון הנעים ושטוף האור תמצאו פינת בידור מתקדמת עם שלל ערוצי טלביזיה בלוויין או בכבלים בצד מסך ענק- שבו כאן יחד לצפייה משותפת בסרט טוב. המטבח כאן הינו מאובזר לתפארת, והוא כולל על פי רוב מקרר בגודל מלא, מיקרוגל או תנור וקומקום חשמלי בתוספת של קפה, תה וסוכר על חשבון הבית. בחלק מין הצימרים אף תמצאו מכונת אספרסו משוכללת, על מנת שתוכלו לפתוח את הבוקר שלכם עם חיוך. שתהיה לכם חופשה נעימה!