צימרים יוקרתיים בצפון

צימרים יוקרתיים בצפון כוללים פעמים רבות בריכת שחייה פרטית, אשר עומדת כאן לשימושכם הבלעדי בכל שעות היום והלילה. אתם מוזמנים לצאת אל שחייה של בוקר וליהנות מחומה של השמש הטובה, או לחילופין אתם מוזמנים לצאת אל שחייה לילית רומנטית במיוחד אל אור הירח.

 

איש לא יפריע לכם כאן ולא תצטרכו לחלוק את הבריכה הנהדרת עם איש. הורים שמגיעים אל הצימרים המפנקים האלו עבור חופשה משפחתית עם הילדים, ישמחו בוודאי למצוא כיסאות נוח ופינות ישיבה בצד הבריכה. אתם מוזמנים להשתרע כאן בנחת בצל וליהנות מכמה רגעים של מנוחה מבורכת, בעוד הקטנים משתובבים ומשחקים במים.

יש צימרים ויש צימרים וכבודם של כולם מונח במקומו. אבל, כשמדובר בצימרים היוקרתיים, זאת באמת כבר ליגה אחרת לחלוטין!
כמה דברים שיעזרו לכם להחליט האם הצימרים באמת יוקרתיים או לא
מתי בפעם האחרונה נפשתם והרגשתם שאתם הוא העיקר, שהשקיעו בשבילכם בכל פרט ופרט על מנת ליצור עבורכם אווירה יוקרתית וחמה, פינוק מתמשך המעניק לכם תחושה של סיפוק אדיר! סוויטת יוקרה ייחודית ברמת אירוח גבוה במיוחד

צימרים יוקרתיים בצפון

גולת הכותרת של צימרים יוקרתיים בצפון הינו ללא ספק הג'קוזי הגדול והמשוכלל שבחדר האמבטיה. מדובר בג'קוזי מפנק במיוחד, שכמו בריכת השחייה נועדה עבורכם בלבד. הג'קוזי נמצא בחדר אמבטיה מרווח ומעוצב, שבו תמצאו גם נרות ארומאטיים וזרי פרחים צבעוניים ורעננים, להשלמת האווירה הרומנטית. ישנם

 

צימרים יוקרתיים בצפון שכוללים גם ספא. צימרים עם ספא בצפון כוללים למעשה ספא שלם ומושלם על כל מרכיביו השונים. אתם תמצאו כאן סאונה יבשה או סאונה רטובה, בצד חדר טיפולים איכותי. הזמינו לצימר או לספא של הצימר טיפול הוליסטי מאזן שמהווה פינוק מיוחד, ומשדרג כל חופשה כאן לחופשה חלומית ממש.

 

ניתן לבחור בין מסאז'ים מסוגים שונים, שיאצו, דיקור סיני, רפלקסולוגיה, טיפול באבנים חמות וטיפולים קוסמטיים מסוגים שונים.

צימרים יוקרתיים בצפון מזמנים עבורכם חוויה יוצאת דופן של פינוק ואיכות. כאשר אתם מתארחים כאן אל תוותרו על טעימה מההיצע הקולינרי הבלתי נגמר של הצפון.

 

תוכלו לצאת אל ארוחת ערב רומנטית באחת מין המסעדות המובחרות של האזור או אפילו להזמין ארוחת בוקר טרייה וטעימה או ארוחת גורמה היישר אל השולחן שבצימר. תיהנו!