צימרים יוקרתיים עם מסעדה

צימרים יוקרתיים עם מסעדה מציעים לכם כמובן גם שפע של פינוקים נוספים לגוף ולנפש. אתם מוזמנים ליהנות כאן מטיפול הוליסטי משלים, אשר ישיב לכם את האיזון שכה דרוש לנו בחיי היום יום. התקשרו ותיהנו מטיפול איכותי מידיו של מטפלת או מטפל מיומנים.

 

ניתן לבחור מבין מסאז'ים מסוגים שונים (כולל מסאז' בשניים המעניק לשני בני הזוג חוויה מקרבת ומיוחדת במינה), טיפולי דיקור סיני, טיפל באבנים חמות, טיפול שיאצו, טיפולי רפלקסולוגיה ועוד. בנות המין הנשי אך לא רק!  מוזמנות ליהנות כאן גם מטיפולים קוסמטיים איכותיים, כמו טיפולי פנים, פדיקור ומניקור.

 

 בכל צימר וצימר תמצאו גם ג'קוזי גדול ומשוכלל, מהמתקדמים מסוגו. מסביב לג'קוזי תמצאו פעמים רבות נרות ריחניים וזרי פרחים, להשלמת האווירה הרומנטית. צימרים רבים מציעים גם הפתעות קטנות ומשמחות בחלק הזה של הצימר, כמו חלוקי אמבטיה מלטפים ורכים לשימושכם ותמרוקים יוקרתיים, להנאתכם.

חיפשתם צימר והוצפתם בעשרות ואלי מאות פורטלים של אתרי צימרים ווילות נופש שונים ומשונים. כל אתר מתיימר להיות ייחודי ויוקרתי ובכל זאת בחרתם להיכנס לאתר צימר לנד. הגעתם למקום הנכון.
לצאת לחופשה אומר שצריך קודם כל לבקש חופש מהעבודה, או לסגור את העסק, מעבר לכך צריך למצוא תקופה טובה ויעד
המון צימרים וסוויטות מציעים את השירות של אירוח לפי שעה ולכן תוכלו ליהנות מכמה שעות טובות של נופש בסוויטה יוקרתית
חדרים לפי שעה וצימרים לפי שעה במרכז בצפון ובדרום הארץ כל הצימרים הכי נחשבים כאן
dreams דרימס צימרים לפי שעה במושב מצליח דרימס - צימרים חלומיים במושב מצליח (כביש רחובות רמלה). דרימס - מתחם החלומות שלכם. לרשותכם מתחם צימרים רומנטיים מעוצבים ביד רמה ובנגיעה מלטפת בכל פינה. אם מתחשק לכם ערב רומנטי
דרים דיסקרטיים בנהריה סוויטות בנהריה הקסם הירוק- ליד העיר נהריה שבגליל המערבי במושב שקט שוכנות 5 בקתות המושלבות אבן עץ מטריפות חושים- הבקתות טובלות בטבע ירוק בלב ליבו של מטע אבוקדו

צימרים יוקרתיים עם מסעדה

צימרים יוקרתיים כוללים חדר שינה גדול ומרווח, בו המיטה הנוחה עטופה במצעים מאיכות מובחרת. הסלון הינו יפיפה ושטוף אור, ותמצאו בו פינת בידור מתקדמת עם ערוצי טלביזיה בלווין או טלביזיה בכבלים יחד עם מסך ענק- שבו כאן יחד ותיהנו מצפייה משותפת בסרט טוב.

 

עבור מי מביניכם אשר מקפיד לשמור על קשר ולהתעדכן גם במהלך ימי החופשה, נשמח לספר שבמרבית הצימרים הללו תמצאו גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל החדרים. אל רוב רובם של הצימרים צמודה גם מרפסת שמש נעימה או גינה נינוחה, ואתם מוזמנים לשבת כאן בין ערביים וליהנות מהאוויר הנקי ומהנוף הנפלא.

 

צימרים יוקרתיים עם מסעדה נמצאים בישובים רבי קסם ובעלי אופי מיוחד במינו. מדובר בקיבוצים, מושבים ויישובים קהילתיים וותיקים וצעירים יותר, אשר כולם כאחד שוכנים בתוך סביבה נהדרת ויפה. האווירה הכפרית, השקטה והנעימה, שורה גם בכל הצימרים הללו, בהם נדמה כאילו היופי של האזור והאווירה הרגועה מכניסים אתכם להלך רוח אחר וממש מאטים את הזמן עצמו, על מנת שתוכלו ליהנות באמת מכל מה שמוצע לכם כאן.

 

בעלי הבית של הצימרים הם תושבי המקום והם מכירים את האזור כמו את כף ידם- התייעצו איתם לגבי אטרקציות ושכיות חמדה נחבאות שתשמחו שלא פספסתם. תוכלו גם לצאת מכאן בקלות ובנוחות רבה אל הגנים הלאומיים, שמורות הטבע, אתרי המורשת ואתרי התרבות הנהדרים שיש כאן בשפע, על מנת להתוודע אל הארץ היפה שלנו מקרוב.

 

מוצעים כאן גם שפע של פעילויות ספורטיביות כמו רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים מסעירים, טיולי אופניים אתגריים ושיט בקיאקים. לאורחים הצעירים יותר מחכים כאן סוגים רבים ושונים של פעילויות- קחו את הילדים אל סדנאות יצירה בחומר, אל פינות הליטוף ואל מרכזי המבקרים שמציעים הפעלות איכותיות ומרתקות לכל הגילאים ולכל בני המשפחה. שתהיה לכם חופשה מהנה!